۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۷۰۴۴۱۱
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه مطرح کرد؛

جامعه ایثارگری، سرمایه‌ ای ارزشمند و پشتیبانی محکم برای نظام

جامعه ایثارگری، سرمایه‌ ای ارزشمند و پشتیبانی محکم برای نظام
کرمانشاه - حجت الاسلام عسگری گفت: جامعه ایثارگری امروز در ایران اسلامی به عنوان سرمایه‌ ای ارزشمند و پشتیبانی محکم برای نظام دارای نقشی کلیدی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت سالروز میلاد حضرت عباس (ع) و نیز روز جانباز امروز 3 نفر از جانبازان استان کرمانشاه مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این دیدار، ماموستا کردبهمن؛ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: ایثارگری و رشادت های جانبازان برای همه ما به ویژه مسؤولان باید به عنوان یک الگو باشد.

امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: بی شک امنیت و صلابت امروز ایران اسلامی نتیجه فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: امیدواریم که همواره قدردان خدمات و ایثارگری های جانبازان عزیز باشیم و خدمت به این قشر را معطوف و خلاصه به یک روز خاص نکنیم و همواره به دنبال حل مشکلات این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام هادی عسگری؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این دیدار در سخنانی بیان کرد: جامعه ایثارگری امروز در ایران اسلامی به عنوان سرمایه‌ ای ارزشمند و پشتیبانی محکم برای نظام دارای نقشی کلیدی در کشور هستند.

حجت الاسلام عسگری افزود: ایثارگران در طول عمر پربرکت نظام اسلامی هر آنچه را که توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و برای پایداری  و استقرار نظام از هیچ کوششی دریغ نکردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خداوند متعال  به عنوان  کارگردان  و آفریدگار هستی این نقش سخت را به جامعه ایثارگری عنایت کرد چرا که خدای منان  نقش های سخت را به افرادی خاص و کسانی محول می‌کند که به آنها اعتماد داشته باشد.

براساس این گزارش، در این دیدارها از سوی حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه و ماموستا کردبهمن، از 3 جانباز اهل سنت؛ سیف الله و مراد علی رحمانی پور و عزت الله مصطفایی تجلیل شدند./1400/

ارسال نظرات